Monday, March 29, 2010

si ANJING bertopengkan MANUSIA!!!

ibarat rumah dah siap tapi tukul besi masih berbunyi. sini aku nk story  ckit jelah mengenai seekor anjing yg bertopengkan manusia.. Anjing tersebut dah pn di lepaskan dgn bekalan mkanan yg dulunya die pny hnya sedikit dan sudah pn di tmbah 4x ganda bekalan makanan tersebut oleh extuannya. tetapi malangnya! anjing tersebut mempunyai mulut sgt BUSUK!!! mcm najis die sendiri!!!.
jadi dgn berbekalkan mulut yg teramat busuk tersebut lalu, di hebahkan lah cerite utk memburuk2kan Extuannya. malang lah lagi buat anjing yg x tahu bersyukur demikian, krn mulut nya yg busuk dan bernajis itu mula dihidu oleh si pendengar2 yg x bersalah dan memandang negative terhadap tuan tersebut. 
JADI!! kesimpulannYa ya adik2ku n rakan2 sekalian!! JGN lah jd seperti anjing tersebut!! walau sehebat mane jenama UBAT gigi yg die gunakan BAU BUSUK TERSEBUT TETAP AKAN DPT DIHIDU, bg sipenegak kebenaran!!!!

BERANI KERANA KEBENARAN!!! TAKUT KERANA BERSALAH!!!

3 comments:

  1. sape la tu agknye kan...??
    nk jgk tau...

    ReplyDelete
  2. uiitt...cm knal nie..hehe,sbo jela al ea...

    ReplyDelete

komen anda.sangat dihargai.
kondem anda sangat menyakitkan hati.