Wednesday, March 31, 2010

KECEWE!

hari Ni.. aku ade minum air F&N strawbery.. saje je buang tabit nak minum...
tp tibe2 tnpe aku sengajekan aku tertepis pulak gelas yg berisi air itu..
dalam hati aku sgt gelisah! mungkin ade bende yg x baik berlaku @ bakal berlaku...(jgn percaye kurafat je t)
tibe2 tnpe diduge..... 1 pergaduhan yg agk besar berlaku antara aku dan si dia..oleh kerana si dieberkawan rapat dgn kwn aku...so skrg aku rase sgt kecewe,menyesal,stress, dan migrin... dah la pasal anjing yg bodoh 2 x settle lagi.. ni pasal lain plk...yg datang!!!
YA-ALLAH TABAHKAN LAH HAMBAMU INI!!!!

1 comment:

  1. sabar jela ea..da hikmah sume tu.hapy2 selalu..

    ReplyDelete

komen anda.sangat dihargai.
kondem anda sangat menyakitkan hati.