Saturday, July 25, 2009

burger aku n pak guard!!

ALHAMDULILLAH selling semlm merupakan selling yg pling highers beb...
ade rm3xx x sangke kan... yg pasti semue rezeki 2 dtg dr Allah s.w.t and aku wat keje ngn ikhlas...
smlm aku tutp kedai hampir koi 1pg...
giler ah.. ade lah c pak uk ni.... dah sound aku... tunjuk taring die ckt la 2...
xpe aku phm die jln kan tugas die n aku pn say sorry la... coz xseda dah koi 12am rupeny time 2...
tp order banyk lagi... hehe seronok niage sampai xsedar jam dah koi bape..
spatutnye tutup kdai koi 11pm ni.... dah terlajak sampi 12 lbh o....
hah!!! skung compny aku dah ade menu tambahan daging kambing,ostrich,ruse,ikan n arnab...
more variety more fun right?? hehehe... so thanks 4 ur support!!!

No comments:

Post a Comment

komen anda.sangat dihargai.
kondem anda sangat menyakitkan hati.